maandag 26 januari 2009

De Held: Eric Corton


Op de terugweg van ons radioprogramma The Groove (www.the-groove.nl ;)) op woensdagavond hebben mijn medepresentator en ik het iedere keer wel over de man die op dat moment op de radio is: Eric Corton. Ik luister altijd met veel plezier naar hem op de radio maar sinds kort ben ik er ook achter dat hij een ontzettend tof item heeft op internet namelijk NRC Rocks op de website van NRC Next. Dit item is ook te bekijken op de website van 3fm overigens.

Corton bespreekt iedere week een band of artiest waar hij warm van wordt en dat is te zien aan het enthousiasme waarmee hij de informatie over het net heen slingert. 2 items die ik er tof vind is over Justice en over Soulwax.

Klik hier voor het item over Soulwax.

Leuk om te zien en om te horen!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails