zaterdag 3 december 2011

Lijstjes (2)

De Top 2000. Om nu te zeggen dat ik groot fan ben van deze lijst.... nee. Stemmen heb ik ook nog niet eerder gedaan. Tot dit jaar. Echter, wat een crime om een mooie lijst te maken uit die honderden platen waar je uit kunt kiezen. Het grootste 'probleem' is nog dat de Top 2000 een typisch Radio 2 evenement is en dat ik daarom heel erg veel platen mis. Ik zal eerst mijn lijst posten:

Dit is de lijst van Martin Klomp:
Aretha Franklin - I say a little prayer
Enigma - Sadeness
Louis Armstrong - What a wonderful world
Muddy Waters - Mannish boy
New Order - Blue monday
Prince & the Revolution - I would die 4 U
U2 - With or without you
Womack & Womack - Teardrops
Air - All I need
Massive Attack - Unfinished sympathy
Radiohead - Street spirit
Michael Jackson - Smooth criminal
Coldplay - Lovers in Japan
Fugees - Ready or not
Keane - Bend and break

Dit zijn de vrije keuzes
The KLF - What Time Is Love
David Gray - Babylon
Brian Eno - An Ending (Ascent)
Underworld - Born Slippy
Candi Staton feat The Source - You've Got The Love (New Voyager Mix)


Een fraaie lijst (al zeg ik het zelf) maar wat een gebrek aan elektronische muziek in deze lijst. Ik vraag me af of er ooit wel elektronische muziek in de lijst zal komen. Als je daarnaast de ontwikkelingen bij De Wereld Draait Door ziet (Leve Kluun overigens zie hier) dan hebben we nog een lange weg te gaan. Hoewel, willen we wel veel elektronische dansmuziek in De Top 2000. Zo kun je het dan ook weer stellen. :)

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails