dinsdag 9 juni 2009

Showtek's Essential Mix


Op dit moment ben ik zo rustig aan alle Essential Mixes van BBC 1 aan het binnen hengelen. Een genot want er is geen enkele radioshow waar iedere week zoveel goede muziek wordt gedraaid (op The Groove na uiteraard ;)). Het zijn de allerbeste dj's ter wereld, die de allerbeste platen draaien en meestal maken ze er nog iets speciaal van ook. Ik was dan ook zeer verbaasd toen ik de naam Showtek langs zag komen in de lijst van artiesten. Op 7 maart 2009 was er een Harddance special en op de Harddance Awards waren de mannen van Showtek verkozen tot beste Hardstyle dj's. Nu is mijn kennis van Hardstyle niet meer zo heel actueel maar een setje als dit kan ik altijd waarderen. Dat verandering van spijs niet altijd doet eten kun je echter terugvinden in de comments op deze set op de website van Radio 1 (zie hier). Ik kan me heel erg goed voorstellen dat een Essential Mix van Showtek in minder goede aarde valt wanneer je Carl Cox, Laurent Garnier en Joris Voorn gewend bent. Toch een grote big up voor Radio 1 om deze set als Essential Mix uit te zenden. Heerlijk om weer eens stuiterend door de huiskamer te gaan :).

Download!

Showtek ‘Hold Us Back’ (Dutch Master Works)
DJ Isaac ‘Sound Of The Underground’
Showtek ‘Apologise’ (Dutch Master Works)
Lowriders ‘Don’t Get Back’ (Dutch Master Works)
Showtek ‘Here We ****ing Go’ (Dutch Master Works)
Showtek ‘Party Lover’ (Dutch Master Works)
Southstylers ‘Jazeker’ (Fusion)
Abyss & Judge ‘Unify’ (Dutch Master Works)
Showtek ‘Black’ (Dutch Master Works)
Showtek ‘FTS’ (Dutch Master Works)

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails